Bottomofhell

Bottomofhell
@Bottomofhell
Elbette ağlamayacaksın Çünkü sonsuzluklar Sonsuz sevenler içindir Çünkü ölüm Sevmeyi ve ölmeyi bilenler icindir
Reklam
Her gece ölüyorum. Sonra ölümden kaçıp yeniden canlanıyorum. Her yirmi dört saat, hem yaşam, hem ölüm.
Ne hasta bekler sabahı Ne ne genç ölüyü mezar Ne de şeytan bir günahımı Seni beklediğim kadar.

Bottomofhell

, bir kitap okudu
Puan vermedi·367 syf.·
2024 99. kitabı
Ümit Yaşar Oğuzcan
8.5/10 · 303 okunma
Ama başkasını öldürmek için fazla iyi biriydim. Kendimi öldürmeyi denedim: Sevdiğim insanlar için bir utanç olmaktan ve kendimi aklın yer almadığı bir cehennemden kurtarmak için.
Reklam