Ne de olsa insan uzun zamandır nesnenin önderliğinde ilerliyordu. Daha doğrusu yeni olan hangi nesne varsa insanı o yönetiyordu. İnsan sadece yeni olana sahip olmak için çalışıyordu. Yeniliğin ve yeni olan herşeyin ne kadar sevildiğini düşündüm. Bebekler bile belki bu yüzden seviliyordu. Hiç kullanılmamış insanlar oldukları için. Son model, gıcır, gıcır, el değmemiş bir et parçası...