"Bika başını salladı:
_Daha önce gelemez miydiniz? "
Ve bundan sonra kitabı bitirene kadar hıçkıra hıçkıra ağladım. Kolay kolay etkisinden cikamayacaginiz bir kitap. Daha önce okumadığım için kendime kızıyorum. Kitabın sonundaki cümlede yaşadığımız hayatın en doğru özeti.
"Gerçekten, şu yaşam nasıl bir şey ki hepimiz onun, durmadan savaşan, bazen üzüntülü, bazen neşeli hizmetcileriyiz!"
Bu soğuk ve umutsuzluk dolu günlerde şans eseri elime geçti okudum ve başladığım anda gerek konusu gerek yazımı öyle bir içine alıyor ki insanı bitene kadar merak ve tebessüm eksik olmuyor. Bitince üzüldüm ama araştırınca serisi olduğunu öğrendim bu yazarla ilk tanışmamız karlar düşerken ile oldu ve ben çok sevdim en kısa zamanda diğer kitaplarını da alıp okuyacağım
Bu kitap için söylenecek en doğru şey vay be olmalı . O nasıl bir hayal gücü nasıl bir son tahmin etmek adına ufacık bir kırıntı bile yoktu sonu çok beklenmedik kitabı kapattigim an dediğim ilk şey vay be oldu
Maalesef demek zorundayım ama o kadar gerçek bir kitap ki namus kavramının kurbanının kadınlar olması çok üzücü ama umudun olması kaderin senin için mutsuz bir son yazmamasi güzel. Daha en başından anlamıştım o adi amca olduğunu. En çok etkilendigim yer ise denizde yüzme öğrenirken kendini kaybediyor ya off off.
Sonunu tek tahmin edemeyen ben olamam değil mi? yok artık, hadi ya, inanamıyorum ,vay be, ilginç gibi kelimeleri peşi sıra söyledim okuduktan sonra güzel tat bırakan kitaplardan