"Bika başını salladı:
_Daha önce gelemez miydiniz? "
Ve bundan sonra kitabı bitirene kadar hıçkıra hıçkıra ağladım. Kolay kolay etkisinden cikamayacaginiz bir kitap. Daha önce okumadığım için kendime kızıyorum. Kitabın sonundaki cümlede yaşadığımız hayatın en doğru özeti.
"Gerçekten, şu yaşam nasıl bir şey ki hepimiz onun, durmadan savaşan, bazen üzüntülü, bazen neşeli hizmetcileriyiz!"