Sabahattin Ali'nin ilk okuduğum kitabı Kürt Mantolu Madonna idi. Çok popüler olduğu için okumak istememiş ve bir hayli ertelemiştim. Lakin okuduktan sonra bunun için kendime çok kızdım. En sevdiğim kitaplar arasında yerini almıştı daha sonra İçimizdeki Şeytan'a başladım ve bu kitabı daha da çok sevdim. Sabahattin Ali'nin insan ruhunu çok iyi okuduğunu ve kitaplarında herkesin kendine ait bir parça bulabileceğini düşünüyorum. Bu kitapta karakterlerin iç dünyası çok güzel yansıtılmış. Karakterlerin davranışlarına kızıyor aynı zamanda öyle davranmalarını haklı buluyor, hepimizin içinde bastırmaya çalıştığını bir şeytan yok mu derken yazarın buna verdiği fevkalede cevabı alarak kitabı bitirmiş bulunuyorum. Cevabı merak edenleri kitabı okumaya davet ediyor ve kitabı tavsiye ediyorum. :))
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"İyilik demek kimseye kötülüğü dokunmamak değil, kötülük yapacak cevheri içinde taşımamak demektir. Ben de bu fena cevher fazla miktarda mevcut imiş. Belki herkeste var... Fakat insan olan onu söküp atmasını yahut boğmasını biliyor."