📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her yârenler gelin görün
Ben yine oldum dîvâne
Ne dünüm dün ne günüm gün
Bir oddurur düştü câna
Dünyada dertsiz baş olmaz
Derd'olanın âhı dinmez
Yanar bu yüreğim sönmez
Yaram erişmiştir câna
Bu dünya dönmüş zındana
Koydular bizi zındana
Zındanda gülmek mi olur
Ağlayayım yana yana
Ben bir garipçe bülbülüm
Gülistanda gülem dedim
Avunam gülem dilerdim
İnlemem doldu cihana
Aşık Yunus bu dünyada
Kim güldü ki sen gülesin
Külli hep ağlayı geçti
Kim geldi ise cihana
Bekleyin Gençler!
Biraz daha rahmet yağsın...
Her yağmurun arkasında bir sel vardır...
Hepimiz şöyle diyelim: "O selin üstünde bir saman çöpü olsam daha ne isterim".
Gençler, kayaları biçecek, ormanları tıraş edecek ve betonarmeleri söküp götürecek olan bu sel yakındır.
Necip Fazıl Kısakürek