Ruh sadece ruhla dostluk kurar. Bedene gelince, beden ağırdır ve bezdiricidir. Nitekim ruhunu teslim ettikten sonra insanın, sevdiğinin bedenini alelacele toprağa gömmeye çalışması ve ceset daha yanı başındayken ruhun olmayışından dolayı üzülmesi bunun apaçık delilidir.