"Devirler geçecek, hayranlıklar görecek, düşmanlıklar görecek, varlığı da yokluğu da bütün unsurları ile tadacak fakat mutluluğu sadece bir hatıra olarak tanıyacaktı."
Kitap yazıldığı zamanı gerçekten çok güzel bir şekilde yansıtmış. İnsanların vatan uğruna ailelerinden uzakta onlarsız bir ömür geçirmesi kendi çocuklarının büyümesine şahit olamaması çok üzücü. İstanbullu hocanın Emineye tekrar nikah kıymak istemesi ama Eminenin ölmeside beni çok duygulandırdı. Okumaya değer çok güzel bir kitaptı.
Küçük AğaTarık Buğra · İletişim Yayınları · 201511,9bin okunma