"Çünkü değişme, 'neden' öyle davrandığımızı görebilmekten çok, o davranışı 'nasıl' yaptığımızı anında fark edip, aradaki yaşantımızı anlamaya çalışarak gerçekleştirilebilir."
"İnsan, varolduğu günden bu yana sürekli olarak,içinde yaşadığı dünyayı ve evreni tanımaya ve anlamaya çalışmış, ancak bu çabası içinde en az tanıyabildiği varlık yine kendisi olmuştur."