Kimbukadın

Kimbukadın
@Bsrkts
Pavyonda tanıdığım bilge bir pezevenk vardı! kötü kitaplar okumak kötü yaşamak gibidir derdi. İyi kitaplar okudum bir boka yaramadı.
Şiir
Reklam
Annem tanısa seni kesin çok severdi bana kalırsa seni bütün dünya çok sever bende seni çok severim ama şu an konu bu değil gitmeliyim şimdilik kuşlara emanet ediyorum seni işim var... Ali lidar
Edebiyat
Birini sevmem ne işe yarayacak ? Anlamıyor musun,kalbim kalmadı. Umay Umay
Edebiyat

Kimbukadın

, bir kitap okudu
Puan vermedi·35 syf.·
2020 30. kitabı
Platon (Eflatun)
7.6/10 · 336 okunma