Herkese Selamm. Uzun bi zaman sonra Kan ve Külden incelemesiyle geldim. Kitabın konusu 1000k'da mevcut ben direkt yorumuma geçeyim. Ben kitabı çok sevdim. Her bölüm ayrı bir merakla ayrı bir heyecanla okudum. Çok akıcı bir kitaptı. Okuyan herkes çevirisine aşırı takılmıştı ama bence çeviri kötü değildi. Ben okumayı etkileyecek bir şekilde çevirildiğini düşünmüyorum. Kitapta bazı fantastik klişeleri haline gelmiş şeyler var ama bunlar beni hiç rahatsız etmedi çünkü beni hikaye içine aldı ve başka diyarlara götürdü. Son okuduğum fantastikler beni hiç tatmin etmiyordu ama iyi ki bu seriye başlamışım hızır gibi yetişti bana. Kısacası okuması çok keyifli,aksiyonu durmayan, karakterlerle birlikte oradan oraya koşturduğunuz mükemmel bir kitap okuyacaksınız. Fantastik severler lütfen seriye bir şans verin.
Kitaba puanım:5/5
Kitapla kalın, hoşça kalın...