Yanılıp da ayrılırdı kel kurbağalar
Şimdi hiç kimseyi sevmiyorum
Yalnızca düşlüyorum
Karabataklar kaygısız mi sanki
Neden demem, bilsem de demem
Yok ki buralarda, yok ki
Sanki bazen belki
İstesem elde ederdim, deme şansım da var. Ve ben, beğendiği şeylere el atmayan, hemen o yığınlardan birine katmaya çalışmayan insanları erdemli bulurum.