Betül kaymak

...Hem kendime ,hem de kehanete , "olduğum gibi kalmak daha iyidir" yanıtını verdim.
Reklam
Ama öte yandan, utancın olduğu her yerde korku da vardır.
...Ve insanların arasında yalnız olmaktan daha korkunç bir şey yoktur.