Bütün insanlar Kadri gibi ölümü beklemeyerek ölürlerdi. Şu mezarlardaki ölülerden birinin eline vursa postaya bırakılacak bir mektup düşecek; şu iskeletin dudağına dokunsa bitmeyen bir şarkıya parmakları takılacak; şu kafatasını karıştırsa faize yatırılacak para bulacaktı..
Hayat inanılmaması gereken bir kayboluştur.
Yolunu bilen ilerler, bilemeyen de öyle bir çukura düşer ki ne kadar çabalarsa çabalasın bir türlü düze çıkamaz.
Belki de bu yüzden kanmamalıyız ne hayata ne de yaşanılanlara..