Aslına bakacak olursan, aşk erkeklere yakışmıyor...
Neden ? diye sordum usulca.
Çünkü biz aşkın hakkını veremiyoruz. Bize verilmiş bu benzersiz duyguyu kadınlar gibi delice yaşayamıyoruz, sınırları zorlamaktan korkuyoruz, duygularımızı göstermekten ve zaaflarımızı ortaya koymaktan birer manyak gibi korkuyoruz.