Yazarın kitabı 29 yılda tamamladığını öğrendiğimde bu biraz fazla uzun bir zaman dilimi olmamış mı diye düşünmüştüm ama kitap o kadar ince düşünülüp yazılmış ki kitabı okuduktan sonra 29 yıl uzun bir süre gibi gelmemeye başladı. İnsan zihnini ve duygularını çok başarılı işlemiş . Kitabın dili diğer kitaplarında olduğu gibi çok akıcı,
kitaba başlayınca elinizden bırakamayacaksınız