Dünyayı benim gözlerimle görüyordu, aynı özlemleri ve umutları vardı ve aynı benim gibi kendisini geliştirmek şahsiyetindeki eksiklikleri birlikte gidermek istiyordu.
Hayatın anlamı tamamen bize bağlı, istediğimiz zaman değiştirebileceğimiz ama dürüstçe belirlememiz gereken bir öykü olarak düşünüyorum. Bu görevi savsaklamak iyi bir fikir değil, bu anlamı üretmek için illa filozof veya bilgin olmakta gerekmiyor. Yeter ki bunun önemini fark edelim.