İnsanları sevmek,hayatı sevmek ne iyi şey...Ancak insanları sevebiliriz.Bir tek insan bütün insanları nasıl sevebilir? İki türlü:Biri;çok büyük bir adam olarak.Böylesi ne iyi!Fakat kim bilir bu işin ne eziyetleri vardır:Ne işkencelerle büyük adam olunabilir.Bir de avantürye olarak insanları sevmek vardır.Bu,daha çok insanları değil,hayatı sevmek demektir.Avantürye ile büyük adam arasındaki fark da birinin insanlar,diğerinin hayat üzerindeki fazla bilgi ve sevgileridir.