İlk kitaba göre bu kitaptaki diyaloglar ve hikaye daha çok hoşuma gitti. Geçmişte yaşananlar her ne kadar acıklı olsa da Gianna ve Chiristian güzel bir çift oldular.
Bence bizlerin-özellikle öğretmenlerin- çalıştığımız malzeme öncelikle insan. Bana öyle geliyor ki, yerimiz bu anlamda çalışma masasının biraz uzağında. Hayatın ortasında bir yere aitiz biz.