İrene kocasını aldattığını bilen bir kadın tarafından tehdit ediliyor. Kadın her defasında daha çok para istiyor. En son yüzüğünü bile alıyor İrene’nin. İrene napıyor? Korkuyor. Kocasından, çocuklarından, rahat hayatını bırakmaktan korkuyor. Ölmekten korkuyor ama ölsem de kurtulsam diye de düşünüyor. Sevgilisinden yardım istiyor ama bakıyor ki sevgilisi çoktan başkasının sevgilisi olmuş. Hayatını onun yüzünden perişan etmişti oysa ki. Şimdi bir yabancı olmuş sevgilisi. Değer mi? Kocasına itiraf etmek istiyor. Fakat ölmek daha kolay geliyor. Kitabın sonunda her şey farklılaşıyor. O kısımları sevdim. Yolu yanlış da olsa bir evliliği kurtarmak için çabalaması güzeldi. Zweig’ in okuduğum 5. Kitabı. Genellikle kadın karakterler evlilik dışı ilişkiler peşindeler. Tabi ki karakterlere kızıyoruz ama yadırgamıyoruz. Dili sade, kurgu ilgi çekici. Kitap kısa. Ara sıra Zweig okumak lazım.
Müthiş bir kurgu. İlk kitaptan sonra daha neler olabilir diye merak ediyordum ve hakikaten olanlar asla aklıma gelmezdi özellikle kitabın son kısmı. Çok şaşırtıcıydı. İnto The Night’ ın sonunda Kıvanç Tatlıtuğ’u gördüğümdeki gibi bir şaşkınlık :) Kitap çok uzun. Ben de çok uzun sürede okudum. Ama her sayfası keyifliydi. Karakterlerin hiçbiri es geçilmemiş. Hepsini ayrıntılı okuyoruz. Ruhn’un Gün ile olayı çok enteresandı. Özellikle onların karşılaşmalarını çok merak ettim. Danika’nın da sırları sonunda açığa çıktı. Belki daha da vardır artık 2 sene sonra okuruz. Bryce ve Hunt bu kitapta çok mutluydu. Diğer kitabı da merakla bekliyoruz.