....Yerde yatan şehitler ebedi uykularına dalmışlardı,yaralılar ise seslerini çıkartmadan ilk günün zaferini kutluyorlardı...İnsanlar belki de asırlar asırları kovalasa da özlenen huzuru bulamayacak, bambaşka, çeşit çeşit duygular altında, böylesine eriyip, böylesine kaybolacaktı... Ebedi sulh, günün birinde gelse bile bu kanlar seneler senesi hep akacaktı....