Bir Tedx konuşmasında geçti "palyatif" ismi biraz araştırınca bu kitap çıktı karşıma,ince kitap olması daha hoşuma gitti:)) genel olarak kelime dikkat çekici,ama toplum olarak acılardan beslenmeli görüşünü savunuyor,iyimserlik ve kötümserlik üzerine kafa yormuş,ve ilginç tespitleri var..acıları insanların gelişimi için kullanmak gerektiğini,ama suanki toplumun acıları suistimal ettiğini,duyarsızlastığı topluma verilmek üzerine yazılmış,kısacası merak edip okumak en güzeli:))keyifli okumalar dilerim