Bizler alışmışız konuşmaya, bol bol konuşmaya, eleştirmeye, kötülemeye. Ve dedikodu ve alay! Alişmışız meseleleri yüzeyde ele alıp, dış görünüşleri ile ilgilenmeye. Memnuniyetsizliklerimizi, şahsi eksikliklerimizi, kişisel öfkelerimizi ülke meselelerine, halka ve milletin her türlü geleneğine ve göreneğin aksettirip, bu akislerle oyalanmaya, tümüne küfredip, rahatlamaya... alışmışız!