Baslamasi zor oldu, ilk baslarda cekmedi beni fakat orta kisimlarda etkileyince gerisi de gelmis oldu. Cinayetler etrafinda dolanip durduk, cocuk deyip gecilmemeli desek yeridir dedirtti kitap. En son kisimda sasirdim cidden, bir cocuk adamin planlari ve yaptiklari sasirtici oldu ya da olur mu? Yine de okumaya değer bir hikayeydi... kitapla kalin...
Zamaniniz değerliyse okumayin ama cocukluk yapip gencler neler okuyor diye bakarsaniz olaya, bide paraniz bosa gitmesin diye almisken okuyayim derseniz, okunacak bir kitap... katkisiz, verimsiz, etkisiz bir calisma oldu kendi adima... kitapli gunler...