Çok iyi.. Kurgusu ile sonu ile gerçekten çok iyi. Ama en iyi tarafı yepyeni bir bakış açısı kazandırabiliyor olması. Mesele gerçeği söylemesi değil sana 'Aaaa böyle bir şey olabilir mi yaa' dedirtmesi. Güneşin dünyanın etrafında döndüğünü söyleyenlere karşı 'Hayır dünya güneşin etrafında dönüyor' demek gibi. Bence artık Dan Brown kitaplarında davincinin şifresi yazarı yazmamalı. Adamı sadece bu kitapla tanıyor olmak ayıp bir şey. En azından edebi anlamda. Ben ki tüm kitaplarını okumuş biri olarak en çok Başlangıç kitabını sevmiştim şu ana kadar. Ama bu ondan daha iyi sanki.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ne aradık ne bulduk dünyanızda söyleyin
Bir sevgiyi bile çok gördünüz bize
Öpüştük uykularımızda, ayıpladınız
Kara kara yengeçleri saldınız üstümüze
Şimdi de bir yaşamaktır tutturmuşsunuz
Rahat bırakın bizi
Gölüyle deniziyle
Taşıyla toprağıyla
O yoktan var ettiğiniz Tanrı'sıyla
Dünyanız sizin olsun