O zamanlar ölümün özlemini çekiyordum.Çünkü o zamanlar ölümün insana günahlarının bedelini ödetecek bir azap olduğunu düşünüyordum.Ölümün bir kurtuluş olduğunu ancak sonra anladım.Ben bunu hak etmemiştim ve bu yüzden de ölüm beni kurtarmaya gelmemişti.
Ben onun ağzına aşık oldum dostlarım, ağzına.Kadınlarda bütün kötülük ağızlarında yuvalanır.Bu arada şunu da söyleyeyim,ağız aynı zamanda ihanetin yurdudur ve din dersinden bildiğiniz gibi günahın doğum yeridir...