-Yani kitapları ateşe verdiler, öyle mi ? Kimler?
-Kimler olacak, gençler.Bir kaç tane de orta yaşlı vardı aralarında.
-Peki o ne yaptı?
-Ne yapacak, diz çöküp yalvarmaya başladı, Yakmayın kitapları, yakmayın kitapları, hepsini size veriyorum, okuyun onları, hiç değilse okuduktan sonra yakın, dedi. Ama kimse dinlemedi.