"Biz aynı gökyüzüne aidiz.
Ne kadar uzağa gidebilirsin ki!
İster kapı komşum, ister dünyanın bir ucunda ol.
Bu kalbe girdin ya bir kere, artık nerede istersen orada ol."
Ben başkaları gibi değilim. Çok sevindiğim, mesut olduğum vakit, duygularımı sözlerle anlatamam. Mutlaka karşımdakinin boynuya sarılmak, onu öpmek ve hırpalamak isterim.