Dan Brown’un okuduğum bu 3.kitabı. Melekler ve Şeytanlar, Başlangıç kitaplarında da olduğu gibi Da Vinci Şifresi de kusursuz yazılmış. Kurgusu ve olay örgüsündeki akış soluksuz bir film tadı bırakıyor zihinlerde. Yapabileceğim tek olumsuz eleştiri 3kitapta da konunun inançlar ve cinayet üzerine olması çünkü istemsizce “yine bilindik senaryo” demek zorunda kalıyorsunuz.