“ Yaşamımızın gerçekliği sevgide,dayanışmada,” dedi uzun boylu,parlak gözlü bir kız. “İnsan yaşamının gerçek durumu sevgidir.”Bedap başını salladı. “ Hayır.Shev haklı”,dedi. “Sevgi,acının içinden geçme yollarından yalnızca biri,bazen yanılıp ıskalayabilir.Acı hiçbir zaman ıskalamaz. Ama bu yüzden ona dayanma açısından pek seçeneğimiz yok.İstesek de istemesek de katlanmak zorundayız.”