Bazen kim olduğumuzu bulmamız için kendimizi kaybetmemiz gerekir. Sanırım bütün kitabın özeti bu cümle. Linda baş kahramanımız. Güzel, zengin, kariyer sahibi. İyi bir kocası ve iki çocuğu var. Kocasının iyi bir işi, güzel bir evleri var ve huzur dolu bir ülkede yaşıyorlar. Her şey bu kadar güzel gidiyorken Linda depresif durumlar yaşıyor ve çıkmazlar başlıyor. Her şeyin mükemmel olması bile mutlu olmak için yetmiyor işte. Kızdığım, yadırgadığım yerler oldu. Yazara mı kızıyorum dünyaya getirdiği karaktere mi bilmiyorum. Burada çok uzatacak olsaydım neler yazmazdım ki ama bazı insanların uzun şeyler okumaya tahammülü olmadığını biliyorum. Bir kitap severin bile. Velhasıl güzel psikolojik tespitler, aldatma ruh hali, duygu durum bozuklukları, sevginin gücü, uçuk maceralara girme hevesi, bazı cinsel terimler ki bir kitapta okumayı hiç istemediğim konular bunlar. Yine de önyargılı olmadan ve yarım bırakmadan ve birazda elimden tutan biraz da benim elinden tuttuğum bir kitabı uzatmaları oynayarak bitirdim. Buraya kadar okuduysanız tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadınlar ruhlar ve hisler dünyasına karşı çok daha duyarlıdır.
Çünkü kadınlar sözcüklerle ifade edilmeyen bir lisanı anlama konusunda erkelerden üstündür.