Benim durumumda olup da damarlarına bir yığın bok enjekte eden bir yığın herif tanıyorum, ama ben mutlu olmak için hayatın kıçını yalayacak değilim. Ben hayatı süsleyip püsleyecek değilim, sıçarım hayata. Birbirimize karşı hiçbir şey hissetmiyoruz. Yasalar karşısında reşit olduğumda belki terörist olurum, uçak kaçırırım, rehine alıkoyarım, televizyondakiler gibi, bir şey istemek için, ne isteyeceğimi henüz bilmiyorum ama basit bir şey olmayacak bu.
Esaslı bir şey yani. Ne istemek gerektiğini şimdilik size söyleyemem, çünkü mesleki eğitimden geçmedim.