"İnsan bir kere aşık olmaya görsün.Her şeyi sevdiğine yormaya başlıyor.
İstanbul'u sana yoruyorum,sonbaharı da...
Bu sonbahar hayatımın en uzun sonbaharı,fakat ne garip!
Sen hayatımdan azaldıkça , sonbahar uzuyor.
Sonbaharı sana yormak, belki de bu yüzden dünyanın en zor işi gibi geliyor.
Zor sahiden...
Sonbaharda gitmekten söz ediyorum.
Ben yitik bir zamanı arıyorum
Ben seni arıyorum..."