Buo

Okul, hayallerin ya da hikâyelerin değil, kuralların ve azarların mekânıydı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yüzün geçti, bu görüntü yeter dünyaya.”
Biri dert biri derman ister. Biri gitmek ve biri gelmek ister. Ben ise ne dert ne de derman isterim. Ne gidenin ne de gelmekte olanın istediğini istiyorum. Ben sadece o güzelin ellerinden tutmak istiyorum.
Bir kuşu dilinden hiç öpmedim Belki bir gün öpebilirim Belki bir gün rüzgâr olurum ben de Eserim başakların üzerinden Kalbim bir yaz gününe karışsın isterim Bir kuş cıvıltısında doğmak için yeniden Ataol Behramoğlu
Kendinden uzaklaşmış bir kimse için, tekrar kendini bulmaktan daha sıkıntılı bir şey olur muydu?