Buo

D/Ali derdi ki; asıl "ahlâksızlık" insanın insana zulmüdür, kötülüğüdür, gaddarlığıdır. Esas "anormallik" ise süregiden eşitsizliktir, haksızlıktır, sömürüdür.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan doğduğu coğrafyayı değiştiremez ama kaderini değiştirebilir.
Sayfa 97
Hâlâ deliyim. Yağmur iyi hissettiriyor. Yağmurda yürümeye bayılırım.
Sanki sol kaburgamın altında bir yerde bir ip var ve bu ip, senin küçük bedeninin aynı yerinde duran benzer bir iple sıkı sıkı ve çözülmez bir biçimde bağlanmış.