Şimdiye kadar okuduğum en iyi polisiye diyebilirim. Esrarengiz bir şekilde ilerleyen cinayet soruşturması ve bu cinayeti çözmeye çalışan başarılı bir emekli polis. Cinayeti siz çözmeye kalkışmayın çünkü oturduğunuz yerde kalıyorsunuz ve üstünüze bir şeyler alın olaylar en sevdiğim mevsim kışın gerçekleşiyor :)
Eco'nun en sevdiğim kitabı diyebilirim. Çok beğenmiştim türünde gerçekten zirveyi oynuyor. Kitap yıldızlar karması gibi Tarih, polisiye, gizem, felsefe, aşk... İçeriyor hepsi birbirini tamamlıyor. Kesinlikle okunmalı
Filmi çok güzeldi çok beğenmiştim bu tarz fantastik, bilimkurgu filminden sonra kitabını okumak çok haz veririci benim için. Fakat kitabı piyasayda bir türlü bulamadım 2.el olarak elinde olupta satmak isteyen veya nereden bulacağımı söyleyebilecek bir yardım sever var mıdır?