Acıyı nasıl tanımladığımızı anlatmaya gerek yok, fakat bunların tamamı en üst seviyede olsa bile, acı içinde kıvranan bir bedeni tamamen yok etmeye yetmez. Çünkü böyle anlarda kanımız akmaya devam eder ve hayatta kalırız, üzerine yıldırım düşmüş bir ağaç gibi ölüp yere serilmeyiz.
Ve bir kez daha, ruh, fikir ya da duygu diye adlandırdığımız şeylerin aslında ne kadar zayıf, zavallı ve acı veren şeyler olduğunu hissediyorum korkuyla.