BüşR@@

BüşR@@
@BusRa_dll
"Bir ben ki tüm ilişkilerin perde arkasını görür de gülerdim sessizce yapay yakınlıklarına insanların. Kim kimi ne kadar anlayabilir Ömür hanım.?"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Gösterişin, torpilin, kibrin ve sayamadığım binlerce putun kol gezdiği bu çağda; bi bakışın, bi duruşun, bi hayatın sadeliğine inanıyorum."
~Birbirimize nasıl bakacağımızı bilmediğimiz için; Hiçbirimiz basit, yalınkat görmüyoruz kendimizi de başkalarını da. Kendimizde ve onlarda olmayan nitelikleri yakıştırarak bakıyoruz. Sonra bir gün gerçekle karşılaşınca düş kırıklığı.. Bundan dağılıyoruz.
Hepimiz lüzumundan fazla ciddiyiz.. belki de bu yüzden mutlu olamıyoruz.
~Çocukları büyüklerden çok seviyorum..