" Ölüm bir yok oluş değil, ruhun bedenden ayrılışıdır. Korku ile ümit arasında ki çizgidir. Ölüm, yok olmak demek değildir. Ruhun bedene bağlılığının sona ermesidir. Ölüm, insanın bir halden başka bir hale geçmesidir. Annen demez miydi ' Ölüm bir evden bir eve göç etmek gibidir. Mümine hediyedir, nimettir. Günahı olanlara musibettir."
" Düşünüyorum, acı çekiyorum özlerken yaşadıklarımı.
Uğurlar olsun demek çok zor.
Sormak mümkün değil neden diye
Bahar iyiden iyiye çevirdi bakışlarını benden.
Çınar çatırdıyor ruhumda."
" Güneş ölmüştü bir kere. İmame koparılmıştı. Bütün taneler dört bir yana savruluyordu.
Sabır susmaktı.
Sustum.
Bir devir kapandı ve yafta gibi asıldı boynuma.