Büşra

Büşra
@Busbus23
"Ben el ayak çekildikten sonra odamın kapısını sürmeleyip kitaplarımla baş başa kalmak saatini dört gözle beklerim. Çünkü, bu ömrümün bütün hazin sergüzestini ve yaşadığım anın ağır sıkıntısını unuttuğum tek saattir."