Diğer kitaplarda gömediğim farklı bir anlatım şekli vardı. Yazar direkt olarak olayı tek bir kalemden ele almamış; kişiyi tanıyanların anlattığı şekli isim, soyisim, yaş ve yaptığı iş ile belirterek kitap haline getirmiş. Kitabı zevk alarak okudum. Alıntılayacak cümle çok fazla vardı fakat kitap akıcı olduğu için bunu bazen fark etmiyorsunuz bile.