Kafka'nın toplumsal kalıplara girmeyen kişilerin nasıl dışlandığını anlatan bir kitabıdır. Anlatımı,sözleri çok güzeldi. O kadar içime işlemiş ki rüyamda bile böcek gördüm:) Tam olarak anlaşılması için okumadan önce kitap hakkında biraz bilgi almak yararlı olabilir.