Yalnızca gitme ve hayatlardan kendime hayat seçme hakkımı kullanıyorum. Buna hakkım var. Yoksa unutmak istediğim şeyleri unutamayacağımı zaten biliyorum.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yazıyorum, yazıyorum bu şekilde içimdekilerden kurtulabileciğimi sanıyorum benimkisi züğürt tesellisi işte, yazalım bakalım hangi cümlede duracağız ya da hangi cümlede boğulacağız. Boğulmak? Bu aralar en çok kullandığım fiil olabilir malûm kalbim ve beynim içinde bulunduğum bu bedeni her geçen gün daraltıyor. Çok garip değil mi? Beynim ve kalbimin ortak etkileşimi ruhumken onlar bu ortaklığı bozarak aynı durakta inip, aynı yoldan iki yabancı gibi ruhumu enkaza çevirip kendi yollarına yürüyorlar. Ee benim bedenim ve ruhum ne olacak sevgili beynim ve kalbim neyse bir önemi yok bunları yazmak bir şey değiştirmeyecek,ne deyim iyi yolculuklar size; Galiba bu durumda bana durak olmak düşüyor.