Buse

Buse
@Busege
İnsan ancak güçlü olursa özgür de olur…
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Hiçbir şey çok uzun sürmüyor, ne keder, ne sevinç…Yaşamaya devam ediyoruz.
Dünyada adalet diye bir şey yok…bunu biliyorum. Her şey gibi acı da eşit dağıtılmamış dünyaya.
Zaman insanın en değerli hazinesidir bence, israf edilmemeli. Madem hepimiz bir gün ölüp gideceğimizi biliyoruz, öyleyse bir an önce hedefe kilitlenmeli ve hayattan ne istediğimizi bilerek yaşamalıyız.
Yaşarken değil de ölürken gülmek nasıl bir kaderdir?