Bir gün genç bir kız olacaksın, ben senin o hallerini hiç göremeyeceğim ama büyüdükçe hayatın acımasızlıklarıyla daha çok yüzleşeceksin. Seni bütün kötülüklerden korumaya çalıştım ama zamanla çok daha beterini göreceksin. Kalbini kıracaklar, ilk başta çok acıyacak ama sonrasında bu kalp kırıklıklarına da alışacaksın. Düşeceksin, kalkacaksın ve bir kez daha düşeceksin ama sonrasında daha sağlam ayağa kalkmayı öğreneceksin.
"Benim Canım Avukat'ım, güzelim benim, her şeyim, söylesene şimdi ne yapacağım ben?"
"Akıl ver bana, bir şeyler söyle, sensiz ne yapılır? Bu acıyla nasıl devam edilir söylesene. Öldün, yoksun artık ve ölmüş birinden yardım dilenmek ne demek hiç bilemeyeceksin ama sana yalvarıyorum bana yardım et, yol göster, ne yapacağım ben?"