Nerde olmak ister insan?
Evinin önünde oynayan çocukların üzerine bomba Atan uçağın pilot koltuğunda mı?
yoksa oynayan çocukların yanında mı?
Kendinden olmayana şiddet uygulamayı kutsalı hâline getirmiş bir azınlığın azgınlığına şahitlik ediyoruz.Kadınları, çocukları , hayvanları ve hatta bunların dışındakileri de yağmalamayı kendisine hak gören azgınlık bu.
Anlaşılması zor olan husus azgınlığı kendine hak görenlerden şefkat ve merhamet beklemek.Yaptıklarının yanlış olduğunu söyleyip itidalli olmaya, insan haklarına saygı göstermeye çağırmak.
Anlaşılması daha zor hatta imkansız olan ise; mazlumlara aynı inancı paylaştıklarını söyleyenlerin hatta aynı kabileye aynı mensup olanların, aynı isimlerin suskunluğu...
İnsan sormadan edemiyor, çocukların üzerine bomba yağdıran uçağı kullanan pilot mu yoksa uçağın deposunu dolduran servetin sahibi mi daha zalim?