'Koşullar ne olursa olsun doğruyu söyleyen biri, ' ile, 'Durum uygun olduğu zaman doğruyu söyleyen biri, ' aynı gücü taşımazlar; aynı enerjiye sahip değillerdir.
İnsanımızın kendini önemli ve güçlü hissetmemesi acaba birilerinin planlayarak yaptıkları bir şey mi? Yoksa, bizzat insanımız, insan olmanın sorunluluğundan kaçtığı için kendisi mi bu durumu yaratıyor?