B

"İnsanın canı çıkmadıkça umudu da yok olmazmış."
Sayfa 44 - Ötüken·Kitabı okudu
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Kadın kendisini kraliçe gibi hissetmiyorsa, o doğumda bir şeyler yanlış gidiyor demektir!" Ina May Gaskin
Sayfa 45 - Hayykitap·Kitabı okudu
Edebiyat
9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
2021 11. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 18 Haziran 2021 11:27
Gebelik döneminde kesinlikle okunması gereken bir kitap. Yazar okuyucuyu gebelerin kendi ağızlarından yazdıkları pozitif doğum hikayeleri ile rahatlatıyor. Doğumun normal bir süreç olduğunu, sezeryanın ise bir tercih değil tıbbi gereklilik olduğunu yaşanmış hikayelerle en güzel şekilde gözler önüne seriyor. Gebelik, doğum ve doğumdan sonrası için de gerekli bilgiler mevcut. Doğum belirtileri neler, hastaneye ne zaman gidilmeli, doğumu nasıl normal bir olay olarak karşılamalıyız hepsi mevcut.
Edebiyat
Doğal DoğumGülnihal Bülbül · Hayykitap · 2016318 okunma

B

, bir kitap okudu
9/10
·248 syf.··
Beğendi
·
11 günde okudu
·
2021 11. kitabı
Gülnihal Bülbül
9/10 · 318 okunma
" Bebek doğduğunda anne de doğar. "
Sayfa 75 - Hayykitap Yayınları·Kitabı okudu
Edebiyat