Sonbaharı,yağmurları seviyorum:
"O an her şey ölüyor,
doğa teslim oluyor kışa..
Ölümden öncesini seviyorum,
solan,sararan,dallarından göçen hercai yaprakları,ardından çıplak,utanan,üşüyen ağaçları..
Onlara bakıp hüzünlenen insanları,
ben sisli puslu günleri, geceleri,içimi sıkan kara bulutları,arafta kalmış arsız havaları,
bulanıklaşan dünyayı seviyorum!
Pencere kenarlarını,
soluksuz,nefessiz kalmayı,
ben ölümü 'sev.."🍂
"..B