-Seni seviyorum inan bana!
-Beni sevdiğine dair kanıt göster.
-Kanıt inancı öldürür.Eğer kanıt gösterirsem seni sevdiğimi bilirsin.Ben seni sevdiğimi bilmeni değil, seni sevdiğime inanmanı istiyorum.
-Neden?
-Çünkü bilmek beyinle, inanmak kalple yapılan bir iştir.Ve ben, kalbini beynine tercih ederim